Wróć do http://www.siteor.pl ↩ Siteor

Najprostszy sposób na Twoją stronę WWW, Pomoc do systemu


8 głosów

SUper pochwała Zaakceptowane

Polecam dobra strona


anonim 2010-11-25 22:37 0 komentarzy
Zgłoś naruszenie zasad więcej »
6 głosów

Licznik odwiedzin pytanie Nowe

chcialbym zamiescic licznik odwiedzin na dole strony w menu ? jak to zrobic?


anonim 2010-11-02 00:49 3 komentarzy
Zgłoś naruszenie zasad więcej »
2 głosów

Mam propozycję, która uchroni stronę na Siteor od nadmiernego spamu. Czy można automatycznie umieścić atrybut rel="nofollow" na wszystkich linkach z komentarzy i wypowiedzi z forum?


pavlova 2013-03-19 22:09 0 komentarzy
Zgłoś naruszenie zasad więcej »
1 głos
1 głos

Produkty mają opcje sortowania wg popularności, ceny i nazwy.
Jakie jest domyślne sortowanie po otwarciu kategorii, bo nie widzę zależności żadnej ?
Czy można ustawić domyślne sortowanie ?


anonim 2016-09-14 08:03 0 komentarzy
Odpowiedź główna

Produkty domyślnie są sortowane na podstawie wartości w polu "popularność" (od największej do najmniejszej, zakładka 'Dodatkowe ustawienia' w edycji produktu), następnie, w przypadku tej samej popularności, według ceny (od najmniejszej).

Na domyślą kolejność wyświetlania produktów można wpływać właśnie poprzez edycję wartość 'popularność'.

W tej chwili w edycji ustawień kategorii znajduje się pole wyboru domyślnego sortowania produktów w danej kategorii, jednak jeszcze nie działają w pełni - właśnie jesteśmy w trakcie wdrażania tej funkcji.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
1 głos

Witam
Czy jest możliwe, aby zmienić napis ( szarfa w prawym rogu) pokazujący się na zdjęciu "NOWA CENA" po zaznaczeniu w edycji produktu okienka "PROMOCJA" na inny ?
Chciałbym zmienić napis na zdjęciu na "NOWOŚĆ" albo "PROMOCJA"


anonim 2015-12-14 16:13 5 komentarze
Odpowiedź główna

W Pana szablonie jest to element o klasie:
new_price_badge

Jak najbardziej może Pan dowolnie dodawać style CSS do tej klasy poprzez edycję szablonu.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
1 głos

Witam
Czy istnieje możliwość dodania opcji wyszukiwania wg numeru producenta w panelu administracyjnym w sklep/produkty ?

Pozdrawia
Irek


anonim 2015-11-18 11:54 3 komentarzy
Odpowiedź główna

Mamy w planach wprowadzenie takiej funkcji w przyszłości.
Więcej głosów oddanych na daną sugestię przyspieszy realizację.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

czy jest jakaś możliwość włączenia tej kompresji dla strony, która korzysta z Siteor?
Pozdrawiam,


pavlova 2013-10-14 19:30 2 komentarzy
Odpowiedź główna

Mogę prosić o więcej informacji na ten temat, bo nie bardzo wiem o jaką kompresje i rozwiązanie chodzi ?

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Po złożeniu zamówienia i otrzymaniu komunikatu o jego zatwierdzeniu, jest odnośnik zatytułowany "kontynuuj zakupy"
Niestety przenosi on nie do sklepu, ale ponownie do potwierdzenia zamówienia.


anonim 2017-08-05 10:24 0 komentarzy
Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Miały być jakieś duże zmiany w połowie lutego.
Czy coś się przedłuża ?


anonim 2017-03-01 15:49 1 komentarz
Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Witam.
Problem polega na tym, że po zmianie ceny produktu, w zamówieniach dokonanych po starej cenie i zrealizowanych, także się zmieniają ceny.
Co za tym idzie, nie zgrywają się wtedy kwoty wpłacone przez kupującego za dany produkt z kwotami na zamówieniach.
Zmienia się także wartość "Razem" w podliczeniu całościowym.


anonim 2016-09-29 09:44 1 komentarz
Odpowiedź główna

Zbadaliśmy opisany problem. Opisana sytuacja pojawia się wyłącznie wtedy, gdy po zmianie ceny produktu, zostanie wykonana jakaś akcja na zamówieniu (samoczynnie kwoty wszystkich zamówień).
Programiści już przystąpili do naprawy. Postaramy się jak najszybciej usunąć usterkę.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Czy mogę zrobić kompleksową kopię mojego sklepu (strony) w celu zabezpieczenia danych ?
Jeśli tak, to czy ktoś może mi podpowiedzieć jak to zrobić ?
Chodzi mi o możliwość przywrócenia wszystkiego w przypadku awarii, czy innych nieprzyjemnych rzeczy.
Sporo pracy i czasu już włożyłem w budowę sklepu internetowego. .
Najbardziej zależy mi na zabezpieczeniu zdjęć i opisów produktów.
A może niepotrzebnie się martwię, bo jest to zabezpieczone u Państwa na serwerze ?

Z góry dziękuję za pomoc.
Irek


anonim 2016-09-27 12:04 2 komentarzy
Odpowiedź główna

Niepotrzebnie się Pan martwi :)
W przypadku awarii systemu, która wpłynęłaby na dane (zmiana ich wartości, skasowanie lub samoczynne wygenerowanie nowych), zostanie przywrócona najnowsza poprawna kopia zapasowa zarówno systemu jak i wszystkich danych.
Kopie zapasowe wykonywane są codziennie.

Niezależnie od tego można dla własnych celów eksportować listę produktów, zamówień oraz artykułów do Excela.
Aby to wykonać, należy na widoku listy kliknąć w ikonkę koła zębatego znajdującą się w prawym górnym rogu strony i z menu wybrać 'Eksport do Excela' / 'Zapisz jako XLS'.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Skasowałem przypadkowo konto do zamówienia baterii do lumi 735


anonim 2016-09-21 09:08 2 komentarzy
Odpowiedź główna

Jeśli jest Pan/Pani klientem, któregoś ze sklepów, w sprawach zamówień prosimy kontaktować się bezpośrednio ze sklepem.

Jeśli jest Pan/Pani administratorem sklepu, prosimy o dokładne informacje jakie czynności zostały wykonane i jaki był tego efekt spodziewany, a jaki faktyczny.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

ucięte zdjęcia sugestia Nowe

Witam,
Mianowicie problem polega na tym, iż kawałek zdjęcia jest ucięty na stronie głównej kategorii niezależnie od zmiany wielkości zdjęcia po wejściu w szczegóły produktu wszystko jest ok.
Probowałem różnych metod niestety nic nie pomaga, z góry dziękuje za pomoc.


anonim 2016-09-16 10:51 2 komentarzy
Odpowiedź główna

Sklepy -> Ustawienia sklepu -> zakładka 'wyświetlanie produktów'.
Ma Pan włączone kadrowanie obrazków, na widoku listy ustawione wymiary "260x180px". Prostokątny obrazek nie mieści się w kwadratowym polu, którego wymiary określone są jako:
- maksymalna wysokość: 152 px, maksymalna szerokość 164px.

Zmiana wymiarów kadrowanych obrazków będzie miała wpływ dopiero na nowo dodane zdjęcia. Zatem proponuję, aby nie wprowadzać zmian w kadrowaniu, a dodać kod CSS, który zmodyfikuje wyświetlanie obrazków. Np. poniższy kod:
<style>
.product_main_list .product_image img { max-height: 114px !important; }
.product_image { height:120px !important; }
ul.product_main_list>li { height: 225px !important; }
</style>
Instrukcja dodawania własnych kodów i skryptów na stronę znajduje się tutaj: http://pomoc.siteor.pl/105425-Jak-dodac-wlasne-style-CSS-do-strony-lub-witryny

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Witam.
Jest problem z wyszukiwaniem produktów w sklepie.
Po znalezieniu produktu w wyszukiwarce nie można go zobaczyć.
Widać zdjęcie i jest opcja kup, ale innych zdjęć nie widać.
Po kliknięciu w produkt nic się nie dzieje. Sprawdzałem na Firefox i Chrome.

Tu link z przykładem
http://sadzonkowo.pl/shop/pudovik
Nie wszystkie produkty tak się zachowują.


anonim 2016-09-13 13:23 2 komentarzy
Odpowiedź główna

Programiście pracują już nad rozwiązaniem problemu.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

W jaki sposób wkleić skrypt wtyczki FB, który podany jest w kodzie drugim? Pisze tam, że trzeba go umieścić tuż zaraz po znaku <body>. Zrobiłem tak i niestety nie działa. Czy ktoś poradzi mi jak dokładnie krok po kroku należy to wykonać? Gdzie mogłem popełnić błąd?

Pozdrawiam serdecznie


anonim 2016-08-09 01:06 1 komentarz
Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Witam, po wylogowaniu się na moim logo na stronie głównej widać pole "logowanie i rejestracja". Jak sie tego pozbyc?


anonim 2016-07-27 13:12 1 komentarz
Odpowiedź główna

Pole można ukryć korzystając z kodu CSS:
#top_panel { display: none; }

To spowoduje, że pole nigdy nie będzie widoczne - ani po wylogowaniu, ani po zalogowaniu.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Witam,

1. Mianowicie problem polega na tym, iż kawałek zdjęcia jest ucięty na stronie głównej kategorii niezależnie od zmiany wielkości zdjęcia po wejściu w szczegóły produktu wszystko jest ok.
2. Po wejściu w sklep online na stronie głownej nie wyświetlają się zdjęcia pomimo ustawienia, iż mają być wyświetlane zdjęcia z konkretnej kategorii ze sklepu.


anonim 2016-08-03 13:34 2 komentarzy
Odpowiedź główna

Rozwiązujemy problem, niedługo wszystko wróci do normy. Będziemy informować o postępach

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Podstrona pytanie Nowe

jak stworzyć podstronę, aby sprawdzić na wstępie pełnoletność


anonim 2016-05-29 21:34 1 komentarz
Odpowiedź główna

Można stworzyć nową stronę o odpowiedniej treści, która będzie zawierała np. dwa linki:
nie potwierdzam - kierujący np. na stronę główną oraz "potwierdzam, że jestem pełnoletni/a" - kierujący na właściwą stronę.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

W podsumowaniu zamówień suma wpływu za towary netto jest zamieniona z brutto.
Netto jest sumą opłat za wysyłki i za towar, brutto jest kwotą mniejszą -za sam towar.
Powinno być odwrotnie.


anonim 2016-04-23 12:30 3 komentarzy
Odpowiedź główna

Poprawiliśmy wyświetlanie podsumowania zamówień.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Problem z pocztą sugestia Nowe

Tu możecie sprawdzić ustawienia domeny - załącznik.


anonim 2016-04-20 11:23 0 komentarzy
Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Problem z pocztą pytanie Nowe

O czym Pan pisze, przecież wszystko jest nadal na Państwa serwerze. O ile wiem to, jeżeli domena działa na tym serwerze to i poczta również, a jeżeli ustawienia są złe to proszę o podanie prawidłowych i sprawdzenie działania poczty lub ustawień.
Poza tym, mam u Was opłaconą fakturę do końca roku. Proszę zająć się sprawą naszej poczty i to w trybie natychmiastowym.
I nie życzę sobie żadnych utrudnień.


pozdrawiam
Monika Peza


anonim 2016-04-20 11:20 1 komentarz
Odpowiedź główna

Pani Moniko,

Usługa www - jest na naszym serwerze - działa

Domena - jest już obsługiwana przez Państwa, wydaliśmy zgodnie z prośbą kod authinfo. Widzimy, że domena została już przez Państwa przetransferowana. W związku z tym poniżej przesyłam instrukcję, jak zrobić, aby wskazywała na stronę www w systemie siteor.pl.

Aby skonfigurować własną domenę by poprawnie wskazywała na stronę www w systemie siteor należy skonfigurować ją zgodnie z instrukcją dostępną w dziale pomocy:
http://pomoc.siteor.pl/1049223-Podpinanie-domeny-z-OVH-pl
http://pomoc.siteor.pl/104721-Jak-dodac-wlasna-domene-


Po przetrasferowaniu domeny do innego dostawcy, konto pocztowe uległo automatycznemu skasowaniu.

Stworzyliśmy dla Państwa nową skrzynkę w naszym systemie. Poniżej przesyłam informacje konfiguracyjne:
login: biuro@marcinpeza-doradcafinansowy.pl
hasło: peza22

Włączone zabezpieczenie antyspamowe: tak
Automatyczne odpowiedzi: nie

Adresy serwerów pocztowych
Użytkownik: biuro@marcinpeza-doradcafinansowy.pl
Serwer poczty przychodzącej (POP3): marcinpeza-doradcafinansowy.pl
Serwer poczty wychodzącej (SMTP): marcinpeza-doradcafinansowy.pl
Serwer usługi IMAP: marcinpeza-doradcafinansowy.pl

Adresy serwerów pocztowych z użyciem bezpiecznego połączenia SSL
Użytkownik: biuro@marcinpeza-doradcafinansowy.pl
Serwer poczty przychodzącej z obsługą SSL (POP3): webmail.siteor.pl
Serwer poczty wychodzącej z obsługą SSL (SMTP): webmail.siteor.pl
Serwer usługi IMAP z obsługą SSL: webmail.siteor.pl



 

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów


anonim 2016-04-18 14:55 1 komentarz
Odpowiedź główna

Jakie jest to pytanie? Może będziemy mogli pomóc.
Należy przede wszystkim dokładnie opisać problem. Jeżeli jest to możliwe, najlepiej dołączyć do pytania link / screen / ilustrację.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

testujemy wysylke newslettera , ale nie dochodzi na wsazany w grupie testow adres.


anonim 2016-04-12 23:34 1 komentarz
Odpowiedź główna

Na Państwa koncie nie zostały wprowadzone własne ustawienia wysyłania maili.
W dziale pomocy znajduje się artykuł na ten temat: http://pomoc.siteor.pl/133839-Jak-skonfigurowac-ustawienia-newsletterow-do-masowej-wysylki-wiadomosci wraz ze wskazaniem przykładowych dostawców usług masowej wysyłki maili.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
0 głosów

Po usunięciu pytań i odpowiedzi z FAQ wyskakuje błąd 500 i strona nie działa.
Dla czego tak się dzieje ?


anonim 2016-03-08 11:43 3 komentarzy
Odpowiedź główna

Zgadza się, usunięcie FAQ bez usuwania modułu wyświetlającego FAQ powoduje błąd - skoro FAQ został usunięty, system nie ma co wyświetlić.

W takiej sytuacji można wyświetlić stronę w trybie edycji dopisując na końcu adresu url "?edit_mode=true". Wtedy pomimo błędu strona się wyświetli i błędny paragraf będzie oznaczony.

Natomiast do naszej listy zadań trafia zablokowanie możliwości usunięcia FAQ, jeżeli na stronie jest moduł, który go wyświetla.

Zgłoś naruszenie zasad więcej »
Odpowiadają na sugestie
artur.juzwik
olaf
michalb
maciejp
ewelina
mateuszkitlas
mateuszk
ute381389
ute364492
mariola
uma359254
klaudia
mariaseta
piotrwo
vadymf
karolon
adamm
daniel
Janek
sugester
marcin
michal
pdryl
firmlet
Pierre
Justine
piotrw
piotr.wajs
todo
michalz
szycha49a
lkalinowski
agnieszka
Seraphine2
Agathe
jarek
Aktywni użytkownicy więcej »
agata
maciejp
karols
Janek
uba331687
lkalinowski
uli245180
piotr.wajs