Witam
W ostatnich dniach mam sporo informacji od klientów, że nie wyświetla się koszyk.
Po dodaniu produktu do koszyka i próbie dokonania zamówienia koszyk jest pusty.
NIe wiem z czym to może być związane - wcześniej działało, od kilku dni promuję stronę przez Google AdWords - może to jest z tym związane?
Proszę o pomoc
moja strona
www.tabliceusa.siteor.pl
Pozdrawiam
Michał
U niektórych klientów nie wyświetla się koszyk błąd Rozwiązane
anonim
2017-06-28 19:07
Odpowiedź główna
Dopóki koszyk jest pusty, moduł koszyka nie wyświetla linku do zawartości koszyka.
Dopiero po dodaniu produktu do koszyka, moduł jest aktywnym linkiem do koszyka.
Jeżeli moduł wcześniej działał, a teraz nie, proszę cofnąć zmiany, które Pan wprowadził.
Prawdopodobnie popełnił Pan błąd w jakimś skrypcie.
Komentarze
lkalinowski
Dopiero po dodaniu produktu do koszyka, moduł jest aktywnym linkiem do koszyka.
Jeżeli moduł wcześniej działał, a teraz nie, proszę cofnąć zmiany, które Pan wprowadził.
Prawdopodobnie popełnił Pan błąd w jakimś skrypcie.
2017-10-25 13:27