Dzień dobry,
chciałem się dowiedzieć jak można usunąć pojedynczy artykuł?
Edytować i dodawać nowe mogę bez problemów. Usunąć wszystkie również, lecz pojedynczego nie.
Administratorem Twoich danych jest Sugester Sp. z o. o. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o przetwarzaniu Twoich danych przez naszą firmę, skontaktuj się z nami pod adresem abi@sugester.pl i wejdź na stronę https://sugester.pl/informacja-o-danych
Jeśli mają Państwo oddzielną stronę "Archiwum" i na niej jest opublikowana lista artykułów z ustawioną kategorią "Archiwum" - to wystarczy zmienić kategorię dla artykułu (edytując artykuł).
Tworząc treść na stronie (np. przetargi) najlepiej jest mieć ją uporządkowaną kategoriami (Strona WWW > Kategorie).Gdy mamy uporządkowaną treść w kategoriach to możemy ją wyświetlać w rożny sposób stronie np. - na stronie Archiwum - dodać listę artykułów z wybraną kategorią "archiwum". Bądź wyświetlać na tej stronie kilka kategorii.
Mam problem z dodaniem kolejnych lat do archiwum artykułów.
W widoku artykułów archiwum jest do roku 2019, nie wiem co powinienem zrobić, żeby móc dodać tam (sekcja archiwum) rok 2020.
W edycji artykułu z przy porównaniu artykułów z 2019 i 2020 nie widzę różnicy w ustawieniach.
Mam taki problem podczas edycji strony:
Gdy edytuje dany obszar strony, modyfikuje kod to nie da się go zapisać, a jak stworzę nową stronę to wtedy ta opcja działa już normalnie.
W czym może być problem?
W ustawieniach strony próbuję zmienić wartości w polach: Html meta oraz Html keywords.
W szablonie strony mam: <meta name="description" content="{{page.html_description}}" /> <meta name="keywords" content="{{page.html_keywords}}"/>.
Po zapisaniu, te wartości meta nie zmieniają się.
Od kilku dni mam zmasowany atak botów internetowych, polegający na gigantycznych i bezsensownych zamówieniach.
Czy jest możliwość włączenia opcji potwierdzania, że nie jest się robotem, przy składaniu zamówienia ?
Z góry bardzo dziękuję za pomoc.
W jaki sposób możemy pobrać wszystkie pliki przechowywane w CMS?
- Czy konieczne jest pobieranie każdego pliku osobno przez interfejs?
- Czy możliwe jest odszukanie indeksu wszystkich plików - to ułatwiłoby ich pobranie
Dodawanie powiązanych produktów zostało naprawione.
Zgadza się, naprawa tego błędu nie była prosta. Na niekorzyść terminu naprawy wpłynął również fakt, że jest to tylko funkcja dodatkowa, która nie uniemożliwia korzystania z innych funkcji sklepu.
Ze względu na to, że zależało Panu na tej funkcji, w ramach przeprosin przedłużyliśmy ważność konta o dodatkowe dwa miesiące.
Wcześniej było to możliwe.
Teraz trzeba wskazywać po jednym zdjęciu, następnie zapisywać i wskazywać kolejne zdjęcie produktu.
Jest to bardzo uciążliwe.
Wystąpił poważny problem uniemożliwiający funkcjonowanie sklepu !!!
Cena produktu może być tylko w złotych, bez groszy.
Wpisanie 1,90 powoduje ustawienie ceny na 1,00.
Wpisanie 2,80, powoduje ustawienie ceny na 2.00 zł.
Nie działa także auto uzupełnianie w "dodaj produkty powiązane" i innych rubrykach.
"Zacznij wpisywać część nazwy produktu, reszta się uzupełni" - nie uzupełnia się ,a nawet po wpisaniu całej nazwy nie zapisuje tego.
Po zaznaczeniu kilku zdjęć i dodaniu do strony produktu wczytuje się tylko pierwsze.
Trzeba zaznaczać po jednym zdjęciu, klikać "zapisz" i wtedy jest ok.
Wcześniej można było zaznaczyć kilka zdjęć i wszystkie jednocześnie przesłać, a następnie poprzestawiać kolejność wg swoich potrzeb.
Po złożeniu zamówienia i otrzymaniu komunikatu o jego zatwierdzeniu, jest odnośnik zatytułowany "kontynuuj zakupy"
Niestety przenosi on nie do sklepu, ale ponownie do potwierdzenia zamówienia.
Pojawił się jakiś błąd i zmienił mi się status produktów na sklepie na "chwilowo niedostępny"
To jakiś koszmar.
Mam teraz ręcznie zmieniać status na "dostępny" w kilkuset produktach ?!!
Zmniejszenie odstępów w tekście pytanie Rozwiązane
Wstawiam tekst na stronę i po zapisaniu robią się bardzo duże przerwy między wierszami. Brzydko to wygląda na stronie.Jak to poprawić.
usuwanie artykułów pytanie Rozwiązane
Dzień dobry,
chciałem się dowiedzieć jak można usunąć pojedynczy artykuł?
Edytować i dodawać nowe mogę bez problemów. Usunąć wszystkie również, lecz pojedynczego nie.
Dzień dobry
Czy udało się już usunąć artykuł?
Jeśli nie to bardzo proszę o informację o który artykuł chodzi.
Monika Stefaniak
--
e-mail: bip@nowybip.pl
tel: +48 22 230 2086
www.nowybip.pl
https://pomoc.siteor.pl/
Administratorem Twoich danych jest Sugester Sp. z o. o. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o przetwarzaniu Twoich danych przez naszą firmę, skontaktuj się z nami pod adresem abi@sugester.pl i wejdź na stronę https://sugester.pl/informacja-o-danych
przenb iesienie artykułu sugestia Rozwiązane
Witam
mam pytanie jak w bip przenieść artykuł do innego menu np do archiwum.
To zależy jak artykuły są opublikowane.
Jeśli mają Państwo oddzielną stronę "Archiwum" i na niej jest opublikowana lista artykułów z ustawioną kategorią "Archiwum" - to wystarczy zmienić kategorię dla artykułu (edytując artykuł).
Tworząc treść na stronie (np. przetargi) najlepiej jest mieć ją uporządkowaną kategoriami (Strona WWW > Kategorie).Gdy mamy uporządkowaną treść w kategoriach to możemy ją wyświetlać w rożny sposób stronie np. - na stronie Archiwum - dodać listę artykułów z wybraną kategorią "archiwum". Bądź wyświetlać na tej stronie kilka kategorii.
Artykuły - archiwum pytanie Rozwiązane
Dzień dobry,
Mam problem z dodaniem kolejnych lat do archiwum artykułów.
W widoku artykułów archiwum jest do roku 2019, nie wiem co powinienem zrobić, żeby móc dodać tam (sekcja archiwum) rok 2020.
W edycji artykułu z przy porównaniu artykułów z 2019 i 2020 nie widzę różnicy w ustawieniach.
Prośba o pomoc.
Pozdrawiam
Rafał Kuligowski
Nie wyświetlają się tytuły artykułów błąd Rozwiązane
Na stronie http://apsl.nowybip.pl/ po kliknięciu w tytuł artykułu np. http://apsl.nowybip.pl/zarzadzenia-2020 nie wyświetla się tytuł artykułu, jest skrót, ie ma tytułu. Dotyczy to wszystkich stron z artykułami.
Prosze o odp. co z tytm zrobić
Z poważaniem
Krzysztof Myszkowski
Błąd 500 przy dodawaniu artykułu błąd Rozwiązane
Witam, gdy chce dodać artykuł, to pojawia mi się błąd 500. Jak mogę to naprawić?
Certyfikat SSL pytanie Rozwiązane
Jak można dodać certyfikat SSL z Let’s Encrypt?
wordpress sugestia Rozwiązane
czy siteor dziala z wordpress
żałoba sugestia Rozwiązane
Witam,
Jak mogę włączyć żałobę na stronie?
Edycja błąd Nowe
Witam,
Mam taki problem podczas edycji strony:
Gdy edytuje dany obszar strony, modyfikuje kod to nie da się go zapisać, a jak stworzę nową stronę to wtedy ta opcja działa już normalnie.
W czym może być problem?
Błąd strony błąd Nowe
Po wciśnięciu produktu otwiera sie opis naszej firmy.
Zmiany w tagach meta, description i keywords pytanie Nowe
Dzień dobry,
W ustawieniach strony próbuję zmienić wartości w polach: Html meta oraz Html keywords.
W szablonie strony mam: <meta name="description" content="{{page.html_description}}" /> <meta name="keywords" content="{{page.html_keywords}}"/>.
Po zapisaniu, te wartości meta nie zmieniają się.
Co powinienem zrobić, żeby to działało?
Captcha- czy można włączyć pytanie Nowe
Od kilku dni mam zmasowany atak botów internetowych, polegający na gigantycznych i bezsensownych zamówieniach.
Czy jest możliwość włączenia opcji potwierdzania, że nie jest się robotem, przy składaniu zamówienia ?
Z góry bardzo dziękuję za pomoc.
Nie można dodawać zdjęć produktów. błąd Rozwiązane
Po dodaniu zdjęcia produktu w sklepie i kliknięciu "zapisz" zdjęcie znika.
Dziękujemy za zgłoszenie. Problem został rozwiązany.
Pobranie wszystkich plików z serwera / eksport danych pytanie Odrzucone
Dzień dobry,
W jaki sposób możemy pobrać wszystkie pliki przechowywane w CMS?
- Czy konieczne jest pobieranie każdego pliku osobno przez interfejs?
- Czy możliwe jest odszukanie indeksu wszystkich plików - to ułatwiłoby ich pobranie
Pozdrawiam serdecznie,
Filip Daca
Nie mamy takich rozwiązań i nie planujemy pracy nad nimi.
Po raz kolejny proszę o naprawiennie błędu. błąd Rozwiązane
Nie działa dodawanie produktów powiązanych.
Czy to aż tak skomplikowane, że nie jest poprawione od tygodni ?
Dodawanie powiązanych produktów zostało naprawione.
Zgadza się, naprawa tego błędu nie była prosta. Na niekorzyść terminu naprawy wpłynął również fakt, że jest to tylko funkcja dodatkowa, która nie uniemożliwia korzystania z innych funkcji sklepu.
Ze względu na to, że zależało Panu na tej funkcji, w ramach przeprosin przedłużyliśmy ważność konta o dodatkowe dwa miesiące.
Nadal nie można dodawać produktów powiązanych. pytanie Rozwiązane
Kiedy zostanie naprawiony ten problem ?
Nie można dodawać produktów powiązanych. błąd Rozwiązane
Proszę o naprawienie błędu.
Nie uzupełnia się nazwa przy dodawaniu produktów powiązanych. błąd Rozwiązane
Po wpisaniu części nazwy produktu powiązanego nie rozwija się lista produktów, jak to było wcześniej.
Nie można wystawiać cen z groszami. błąd Rozwiązane
Ponawiam zgłoszenie.
Po wpisaniu ceny z groszami i zapisaniu pozycji, cena zmienia się w dól do pełnych złotych.
Nie można dodawać kilku zdjęć produktu jednocześnie błąd Rozwiązane
Wcześniej było to możliwe.
Teraz trzeba wskazywać po jednym zdjęciu, następnie zapisywać i wskazywać kolejne zdjęcie produktu.
Jest to bardzo uciążliwe.
Nie można wpisac ceny z groszami + nie działa autouzupełnianie. błąd Rozwiązane
Wystąpił poważny problem uniemożliwiający funkcjonowanie sklepu !!!
Cena produktu może być tylko w złotych, bez groszy.
Wpisanie 1,90 powoduje ustawienie ceny na 1,00.
Wpisanie 2,80, powoduje ustawienie ceny na 2.00 zł.
Nie działa także auto uzupełnianie w "dodaj produkty powiązane" i innych rubrykach.
"Zacznij wpisywać część nazwy produktu, reszta się uzupełni" - nie uzupełnia się ,a nawet po wpisaniu całej nazwy nie zapisuje tego.
Nie można grupowo dodawać zdjęć produktów. błąd Rozwiązane
Po zaznaczeniu kilku zdjęć i dodaniu do strony produktu wczytuje się tylko pierwsze.
Trzeba zaznaczać po jednym zdjęciu, klikać "zapisz" i wtedy jest ok.
Wcześniej można było zaznaczyć kilka zdjęć i wszystkie jednocześnie przesłać, a następnie poprzestawiać kolejność wg swoich potrzeb.
Błąd przy kliknięciu w "kontynuuj zakupy" błąd Sprawdzane
Po złożeniu zamówienia i otrzymaniu komunikatu o jego zatwierdzeniu, jest odnośnik zatytułowany "kontynuuj zakupy"
Niestety przenosi on nie do sklepu, ale ponownie do potwierdzenia zamówienia.
90 % produktów zmieniło status na "chwilowo niedostępny" błąd Rozwiązane
Pojawił się jakiś błąd i zmienił mi się status produktów na sklepie na "chwilowo niedostępny"
To jakiś koszmar.
Mam teraz ręcznie zmieniać status na "dostępny" w kilkuset produktach ?!!